Семінар практичних психологів " Підвищення мотивації досягнення успіху у дітей підліткового віку"

«Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, незалежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта» наголошено у концепції «Нової української школи» . З метою активізації власних знань щодо підвищення мотивації досягнення успіху у дітей підліткового віку, поглиблення навичок щодо використання інтерактивних форм і методів роботи, спрямованих на розвиток Я-концепції у школярів, відбувся 27.01.2017 року в Роменській ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 семінар-практикум психологів шкіл міста.

Вітали учасників семінару директор Л.О. Спичка та її вихованці, які запевнили, що їх школа одна з найуспішніших та побажали творчої і плідної роботи гостям.

Відкрила захід методист обласного навчально-методичного центру практичної психології Л.О. Кондратенко, як відмітила, що тема «Підвищення мотивації досягнення успіху у дітей підліткового віку» на сьогодні є дуже актуальною в освітньому середовищі.

Розкриваючи теоретичні аспекти даного питання «Мотивація успіху як необхідна умова повноцінного розвитку особистості», Т.П.Величко акцентувала увагу учасників на те, що в основі новітньої системи освіти лежить особистісно-зорієнтований підхід, спрямований на формування цілісної, всебічно розвиненої особистості учня. Для повної реалізації цього підходу необхідно переосмислити цілі, зміст і завдання освіти та впровадити нові форми, методи роботи у навчально-виховний процес. Крім того, необхідно створювати новітні технології, що враховували б індивідуальні особливості учнів з метою формування їх успішності. Адже саме перші успіхи, які дитина переживає під час навчання, створюють перспективу досягнення успіху у подальшому житті. Вона розкрила такі категорії як, мотивація, успіх та їх взаємозв’язок, акцентувала увагу на результатах досліджень, які були проведені у ЗОШ міста за методикою А.А.Реан «Опитувальник мотивація успіху і страх невдачі», метою було визначити показники мотивації до успіху та мотивації до невдачі у підлітків нашого міста.

Змістовні власні напрацювання щодо особливостей мотивації успіху як засобу подолання невдач підлітків, діагностики мотиваційної сфери підлітків, формування мотивації успішної навчальної діяльності учнів як одного з основних завдань діяльності практичного психолога, підвищення мотиваційно-навчальної діяльності учнів за допомогою психолого-педагогічної освіти вчителів та батьків презентували практичні психологи Заглада М.М., практичний психолог ЗОШ №11, Мазур В.С., практичний психолог ЗОШ №5,

Садовська І.В., практичний психолог ЗОШ №4, Самілик Т.В., практичний психолог Роменської гімназії школи-інтернату. Вони впевнені, що для того щоб ставлення підлітків до власного «Я» були позитивними, i в процесі його розвитку формувалось прагнення досягнення успіху, йому треба допомогти пізнати свій внутрішній світ , навчити відчувати й аналізувати себе, адекватно оцінювати реальні успіхи і запобігати невдачам. Це підтвердили учасники розвиваючого заняття для підлітків «Успіх не приходить – його досягають», яке провела Садовська І.В., практичний психолог ЗОШ №4.

Підсумовуючи роботу семінару дійшли до висновку, що завдання нас, практичних психологів, допомогти розкрити внутрішні ресурси, підтримати та підвищити рівень мотивації до успіху у підлітків. Для цього робота практичного психолога повинна бути системною, структурованою, згідно циклограми практичного психолога і обов’язково результативною, бо кожна дитина має право на успіх у житті.

/Files/images/qBFf0XLrh1M.jpg

/Files/images/6L5TDvxabC8.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 230