Засідання творчої групи «Підвищення життєстійкості/стресостійкості в учасників освітнього процесу як важливий фактор збереження психічного здоров’я».

Практичний психолог Роменської ЗОШ №11 Наталія Могилка презентувала основні напрями діяльності спеціаліста психологічної служби щодо формування в дітей та дорослих навичок стресостійкості/життєстійкості. Творча група практичних психологів закладів освіти Роменської міської ради у 2020/2021 н.р. працювала над проблемним питанням «Підвищення життєстійкості/стресостійкості в учасників освітнього процесу як важливий фактор збереження психічного здоров’я». Керівник творчої групи Інна Садовська презентувала учасникам семінару зібраний та узагальнений матеріал з даної теми, яким може скористатися кожен фахівець. Практичний психолог Роменського ЗДО №3 «Оленка» Олена Калємі поділилася з колегами авторською програмою для роботи з педагогами «Збереження психічного здоров’я». Під час практичної частини семінару учасники виконали тест на визначення домінантної півкулі та отримали рекомендації, як діяти в ситуації, коли в стресовому стані блокуються зір, слух, рухова активність людини (спікер: Ольга Бабенко, практичний психолог Роменського ДНЗ №1 «Чайка»). Практичний психолог Роменської ЗОШ №7 Оксана Завгородня провела вправу «П’ять олівців», яка показала, що інколи людині достатньо небагато часу, щоб мобілізувати сили організму та покращити актуальний стан завдяки ресурсам. Особисті ресурси людини допомагають їй протистояти стресу. Психолог Центру ПРПП Моніка Заглада презентувала учасникам банк просвітницьких, профілактичних, корекційно-розвиткових програм щодо формування в учасників освітнього процесу навичок життєстійкості/стресостійкості; «Ресурсну скриню» та матеріали, з яких вона складається (веб-ресурс «Нова українська школа», розділ «Ресурс педагога»). Підсумком семінару була вправа «Сліди на снігу». Учасники разом проклали зручну дорогу, тобто окреслили задачі, які вони будуть вирішувати щодо збереження і зміцнення психологічного здоров’я дітей та дорослих. Психолог Центру ПРПП Моніка Заглада у своєму виступі наголосила, що розвивати стресостійкість у дітей та дорослих дуже важливо. Значна роль у цьому процесі належить спеціалістам психологічної служби. На семінар була запрошена Яна Штагер, клінічний психолог, тілесно-орієнтований психотерапевт (м. Суми), яка поділилася досвідом роботи з використання одного із найбільш дієвих методів профілактики стресу «Метод дихання». Практичний психолог Роменської ЗОШ №11 Наталія Могилка презентувала основні напрями діяльності спеціаліста психологічної служби щодо формування в дітей та дорослих навичок стресостійкості/життєстійкості. Творча група практичних психологів закладів освіти Роменської міської ради у 2020/2021 н.р. працювала над проблемним питанням «Підвищення життєстійкості/стресостійкості в учасників освітнього процесу як важливий фактор збереження психічного здоров’я». Керівник творчої групи Інна Садовська презентувала учасникам семінару зібраний та узагальнений матеріал з даної теми, яким може скористатися кожен фахівець. Практичний психолог Роменського ЗДО №3 «Оленка» Олена Калємі поділилася з колегами авторською програмою для роботи з педагогами «Збереження психічного здоров’я». Під час практичної частини семінару учасники виконали тест на визначення домінантної півкулі та отримали рекомендації, як діяти в ситуації, коли в стресовому стані блокуються зір, слух, рухова активність людини (спікер: Ольга Бабенко, практичний психолог Роменського ДНЗ №1 «Чайка»). Практичний психолог Роменської ЗОШ №7 Оксана Завгородня провела вправу «П’ять олівців», яка показала, що інколи людині достатньо небагато часу, щоб мобілізувати сили організму та покращити актуальний стан завдяки ресурсам. Особисті ресурси людини допомагають їй протистояти стресу. Психолог Центру ПРПП Моніка Заглада презентувала учасникам банк просвітницьких, профілактичних, корекційно-розвиткових програм щодо формування в учасників освітнього процесу навичок життєстійкості/стресостійкості; «Ресурсну скриню» та матеріали, з яких вона складається (веб-ресурс «Нова українська школа», розділ «Ресурс педагога»). Підсумком семінару була вправа «Сліди на снігу». Учасники разом проклали зручну дорогу, тобто окреслили задачі, які вони будуть вирішувати щодо збереження і зміцнення психологічного здоров’я дітей та дорослих./Files/images/242228878_1093803071360368_4333019060305187058_n.jpg

/Files/images/242248509_1093804658026876_3509102447522613912_n.jpg

/Files/images/242256096_1093805044693504_3825433968008541666_n.jpg

/Files/images/242293224_1093804968026845_8062063959609741027_n.jpg

/Files/images/242297022_1093804451360230_6297034459628121564_n.jpg

/Files/images/242314889_1093804121360263_8101743885579185337_n.jpg

/Files/images/242533050_1093804858026856_8751630257562648250_n.jpg

/Files/images/242573692_1093804768026865_2238291719105282846_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 58